REGENERACJA WTRYSKIWACZY

Oferujemy regeneracje wtryskiwaczy CR:

  • Delphi
  • Bosch
  • Denso

na najwyższym poziomie.

Wieloletnie doświadczenie, wyszkolona załoga i najnowszy Park Maszyn gwarantują usługę na najwyższym poziomie.


Jak regenerujemy



Dowiedz się, w jaki sposób uniknąć poważnych awarii wtryskiwaczy

 

Delikatność i siła w jednym

Układ wtryskiwaczy Common Rail, to niezwykła szybkość oraz perfekcyjna precyzja działania. Diesel wyposażony w taki system, jest jednostką bardzo mocną i niezwykle dynamiczną. Z drugiej jednak strony nowoczesne, superszybkie układy wtryskiwaczy, są bardzo czułe i podatne na uszkodzenia. Jak się przed nimi uchronić? W jaki sposób zadbać o ich prawidłowe działanie, ciesząc się osiągami swojego samochodu przez naprawdę długi czas?

Reaguj, zanim będzie zbyt późno

Większość ludzi nie potrafi rozpoznać objawów nieprawidłowej pracy wtryskiwaczy. Najważniejszy jest czas reakcji kierowcy i szybka diagnoza. Uszkodzenie wtryskiwaczy może doprowadzić do bardzo kosztownych napraw, m.in.:

  • problemy z prawidłowym działaniem zmiennej geometrii w turbosprężarce
  • uszkodzenia zaworów lub tłoków
  • problemy z prawidłowym działaniem układu EGR (zawór recyrkulacji spalin)

Objawy nieprawidłowej pracy wtrysków

Naprawy wtryskiwaczy dokonujmy wyłącznie w specjalizujących się w tej branży, profesjonalnych serwisach. Wymaga ona zastosowania Zaawansowanych Urządzeń Diagnostycznych, Stołów Narzędziowych oraz Wysokich Kwalifikacji Specjalistów.

„Im szybciej Klienci reagują na objawy nieprawidłowej pracy wtrysków, tym więcej pieniędzy zostaje w Ich portfelach w czasie naprawy”

- Grzegorz Wołk


Jeżeli masz problem z:

  1. uruchomieniem silnika,
  2. nierówną jego pracą, tzw. „falowanie obrotów”,
  3. utrudnionym wkręcaniem silnika na wyższe obroty,
  4. zwiększonym zużyciem paliwa,
  5. odczuwalnym spadkiem mocy samochodu,
  6. samoczynnym zatrzymywaniem pracy silnika,
  7. dymieniem z układu wydechowego,
  8. szarpaniem w czasie jazdy,
  9. charakterystycznym stukaniem na biegu jałowym,

To zdiagnozuj przyczynę najszybciej, jak to możliwe.

Dlaczego wtryskiwacze się psują

Jedną z głównych przyczyn, które wpływają na uszkodzenie wtryskiwacza jest zanieczyszczone paliwo. Bardzo Ważne jest zatem, abyśmy tankowali wyłącznie na stacjach benzynowych, w stosunku do których możemy mieć pewność wysokiej jakości paliwa.
Kolejną przyczyną częstej awarii wtryskiwaczy jest brak szczelności przewodów paliwowych. Dotyczy to w szczególności rozwiązań z zastosowaniem pomp wysokiego ciśnienia CR Cp3. Pompa zasysa paliwo wraz z wodą i koroduje od wewnątrz, także nawet sprawna pompa może być przyczyną uszkodzenia wtryskiwaczy.

Co konkretnie ulega uszkodzeniu

Wtryskiwacz zbudowany jest z kilku elementów. Elementy te ulegają zużyciu, jak również są narażone na uszkodzenia spowodowane przez zanieczyszczone paliwo. Poniżej znajduje się opis poszczególnych części składowych wtryskiwacza, które ulegają zużyciu lub uszkodzeniu.

zaworek sterujący – element ten po prostu się zużywa. Zaworek jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa

końcówka wtryskiwacza (rozpylacz) – kolejny element, który się zużywa lub ulega tzw. koksowaniu, czyli tworzeniu wewnętrznych osadów; w przypadku tej usterki pojawia się dymienie z układu wydechowego w kolorze czarnym

cewka elektromagnetyczna – cewka ulega uszkodzeniu przez przepalenie. Wtryskiwacz w takim przypadku z automatu przestaje działać

korpus wtryskiwacza – do jego uszkodzenia najczęściej dochodzi w trakcie demontażu wtryskiwacza


PARK MASZYN

Posiadamy nowoczesny Park Maszyn, który gwarantuje najwyższej jakoś:

NOVA DITEX EPS 600