Naprawą Twojej Pompy Wysokiego Ciśnienia powinni zająć się Profesjonaliści

Naprawa układu paliwowego to Precyzyjny i Odpowiedzialny proces.
Mamy w tej dziedzinie Spore Doświadczenie


Jak regenerujemy



Typowa awarie pomp Common Rail

Wszystkie rodzaje pomp CR począwszy od ich debiutu z pompą Cp1 w roku 1997 są w pełni naprawialne, oprócz najnowszej pompy Cp4, z powodu braku technologii oraz części zamiennych.

Poznaj główne przyczyny awarii tych skomplikowanych urządzeń.

Co prowadzi do awarii pompy

Pompy wysokiego ciśnienia typu Common Rail, podobnie jak wtryskiwacze, nie lubią zanieczyszczeń w paliwie, dlatego wymieniajmy regularnie filtr paliwa. Bardzo istotne jest również, abyśmy przykładali szczególną wagę do zaopatrywania się w paliwo wyłącznie na sprawdzonych i pewnych stacjach benzynowych.

Oprócz zanieczyszczonego paliwa, pompy CR są bardzo wrażliwe na wilgoć. Pompa może być sprawna i w pełni wydajna i jednocześnie być skorodowana we wnętrzu. Doprowadza to do awarii wtryskiwaczy! Pilnujmy zatem szczelności przewodów paliwowych, ponieważ to właśnie przez ten defekt, pompa wraz z paliwem, zasysa wodę.

Uszczelnienia gumowo – tlenowe. Jakość wykonania uszczelnień w starszych modelach pomp, a w szczególności Cp1, pozostawia wiele do życzenia. Uszczelniacze wytrzymują dystans około 200 000 kilometrów i ulegają zużyciu.